01 feb 2022

Medlemskontingent 2022

Målselv Skytterlag har fra i år, som de fleste av Norges skytterlag, gått inn på en løsning med sentral kontingent-kjøring. Det vil si at det er DFS sentralt som står for utsendelse, innkreving og purring på vegne av skytterlaget. Det er selvsagt slik at det fortsatt er skytterlaget som får pengene, DFS gjør bare jobben for oss.

DFS melder at det har vært litt forsinkelse i prosessen, så kontingent-krav blir sendt ut den 16. februar. Nytt av året er at for de fleste så kommer kontingent-krav som e-faktura, det vil si rett inn i nettbanken til den enkelte. For ungdom under 18 år eller andre som ikke har nettbank, vil kravet komme per e-post eller brev.

Medlemskontingenten ble av årsmøtet 2021 vedtatt å være uforandret fra 2021. Det vil si 400 for voksne skyttere/jegere, 200 for ungdommer og 300 for støttemedlemmer. For familier under samme tak max 800 kr til sammen.